• Dni adaptacyjne dla przedszkolaków oraz spotkanie z rodzicami przedszkolaków i uczniów klasy 1

• Informujemy, że dni adaptacyjne dla przedszkolaków odbędą się 28-29.08.2023 w godzinach od 9:00- 11:00.

Zebranie informacyjne dla rodziców przedszkolaków i uczniów klasy 1  odbędzie się 28.08.2023 o godzinie 16:00, na którym Panie przekażą wszekie informacje na temat wyprawki, ksiązek dla przedszkolaków  Jedynie prosimy o zakup dla dzieci kanapników i małe plecaki oraz kapcie na zmianę. Dzieci 3 i 4 letnie będą potrzebowały jeszcze  kocyk lub kołderkę oraz małą poduszkę  :). Innych rzeczy prosimy nie kupować.

• Wycieczka

• Dzień pierwszy. Po trudach podróży od razu ruszyliśmy...Zwiedzaliśmy Rynek Główny,Ostrów Tumski.Byliśmy w Muzeum Iluzji. Duże wrażenie zrobiła na nas Panorama Racławicka.

Wrocław - dzień drugi. Zaczęliśmy od Centrum Edukacji Ekologicznej "Hydropolis". Następnie Polinką przemieścliśmy się na drugą stronę Odry do Ogrodu Zoologicznego. Tutaj zachwyciło nas Afrykarium.W drodze do do Ogrodu Japońskiego obejrzeliśmy Halę Stulecia i Wrocławska Fontannę Multimedialną. W godzinach wieczornych wróciliśmy tutaj na pokaz fontann zatytułowanym: " Muzyka klasyczna i filmowa".Panoramę miasta mogliśmy obejrzeć na tarasie widokowym usytuowanym na 49 piętrze Sky Tower. Nowym doświadczeniem było przemieszczanie się po mieście tramwajami.

Dzień 4- część pierwsza.Dziś odwiedziliśmy Görlitz.To niemieckie miasto, które od polskiego Zgorzelca oddziela tylko spacer mostem nad Nysą Łużycką. Nie ma drugiego tak zasobnego w zabytki miasta w Niemczech - w Görlitz są ich aż 4000! Jest jednym z niewielu miast niezniszczonych podczas II Wojny Światowej. Zobaczyliśmy Kościół św.Piotra i Pawła z wyjątkowymi organami, Wieżę Dicker Turm, barbakan Kaisertrutz, Nowy Ratusz i inne. Udzielił się nam klimat średniowiecznych uliczek, który wykorzystywany był jako plan filmowy hollywoodzkich produkcji,

Dzień 4- część druga.Po powrocie do Polski, relaksowaliśmy się w Rudawskim Parku Krajobrazowym.Jednak na odpoczynek musieliśmy zasłużyć. Dlatego najpierw wspięliśmy się na Sokolik- drugi co do wysokości szczyt w Sokolich Górach.Jest on zwieńczony stalową platformą widokową,na którą prowadzą kręte schody. Z platformy rozpościera się widok na Karkonosze ze Śnieżką,Dolinę Bobru oraz Góry Kaczawskie. Wspaniała pogoda umożliwiła nam podziwianie zapierających dech w piersiach widoki. Nagrodą za wysiłek był relaks w Schronisku PTTK Szwajcarka.

Wrocław -dzień 5. Dziś ostatni dzień naszej wyprawy, kontynuujemy zwiedzanie miasta. Tym razem były to: secesyjne podwórka Wrocławia, Muzeum Neonów, Dzielnica Murali, Narodowe Forum Muzyki, Kościół św. Michała Archanioła.Długo wyczekiwanym punktem wycieczki były zakupy na Jarmarku Świętojańskim. Końcówka dnia to spotkanie z latarnikiem wrocławskim

• Spotkanie z Czytosławem

• Dzisiaj (31.05.2023 r.) nasze przedszkolaki odwiedził niesamowity gość - Czytosław z Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu. Pani Agnieszka, która towarzyszyła Czytosławowi przypomniała dzieciom, jak należy dbać o książki opowiadając historię o "Smutnej książeczce" i zaprezentowała ciekawe pozycje z niezwykle bogatego księgozbioru biblitecznego Oddziału dla Dzieci. Przedszkolaki bardzo dziękują za spotkanie.